Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Turystyka przyszłościTurystyka przyszłości
      Człowiek chce poznawać jak największe połacie otaczającego świata, stąd wziął się pomysł na współczesną turystykę. Wydaje się jednak, że świat jest już w większym stopniu poznany i odkryty. Turyści szukają …
    • Gdzie szybko znaleźć nocleg?Gdzie szybko znaleźć nocleg?
      Zdarza się, że musimy bardzo szybko wyszukać konkretny nocleg. Najlepszym wówczas wyjściem jest skorzystanie ze strony internetowej zawierającej bazę noclegową z całej Polski. Faktem jednak jest, że nie zawsze uwzględnione …

    Do czego i komu służą domy mediowe?

    Domy mediowe są pośrednikami pomiędzy reklamodawcami a mediami. Zajmują się planowaniem i zakupem miejsca na komunikat reklamowy w mediach ? obojętnie czy jest to radio, telewizja, prasa czy Internet. Dom mediowy musi być i strategiem i doradcą. Przede wszystkim ich specjalizacja pozwala na zgromadzenie bardzo szczegółowej i fachowej wiedzy, której nie trzeba gromadzić w dodatkowym dziale w firmie czy zlecać ad hoc dobranym dostawcom. Jako pośrednicy kupujący dla wielu reklamodawców może wykorzystywać efekt skali i wykorzystywać wszelkie możliwe oferowane przez nadawców i wydawców zniżki. Często przedstawiciele działów marketingu z mediów zgłaszają się ze swoimi ofertami bezpośrednio do reklamodawców, ale większość dużych firm korzysta z domów mediowych, które są także gwarantem kompetencji. Wadami współpracy z domami mediowymi może być schematyzm w przygotowywaniu media planów i często nieznajomość rynków lokalnych. Jednak z reguły know how domów mediowych jest wart możliwie szerokiego wykorzystania.

    Comments are closed.