Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Malediwy – malownicze wyspy
      Malediwy są wyspami, które od zawsze fascynują turystów na całym świecie. Mimo tego, że są one naprawdę małe, to charakteryzują się spokojem, a także malowniczymi widokami. Trzeba przyznać, że tam …
    • Miniatury w Inwałdzie
      Idealnym miejscem na wyprawę turystyczna z całą rodzina niewątpliwie jest Park Miniatur. To niezwykle urokliwe miejsce położone województwie małopolskim przyciąga uwagę turystów z całego kraju.  Nigdzie tylko w tym miejscu można …

    Do czego i komu służą domy mediowe?

    Domy mediowe są pośrednikami pomiędzy reklamodawcami a mediami. Zajmują się planowaniem i zakupem miejsca na komunikat reklamowy w mediach ? obojętnie czy jest to radio, telewizja, prasa czy Internet. Dom mediowy musi być i strategiem i doradcą. Przede wszystkim ich specjalizacja pozwala na zgromadzenie bardzo szczegółowej i fachowej wiedzy, której nie trzeba gromadzić w dodatkowym dziale w firmie czy zlecać ad hoc dobranym dostawcom. Jako pośrednicy kupujący dla wielu reklamodawców może wykorzystywać efekt skali i wykorzystywać wszelkie możliwe oferowane przez nadawców i wydawców zniżki. Często przedstawiciele działów marketingu z mediów zgłaszają się ze swoimi ofertami bezpośrednio do reklamodawców, ale większość dużych firm korzysta z domów mediowych, które są także gwarantem kompetencji. Wadami współpracy z domami mediowymi może być schematyzm w przygotowywaniu media planów i często nieznajomość rynków lokalnych. Jednak z reguły know how domów mediowych jest wart możliwie szerokiego wykorzystania.

    Comments are closed.