Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Jeśli wakacje to tylko nad polskim morzemJeśli wakacje to tylko nad polskim morzem
      Nie przekona mnie nikt, że jest inaczej, bo jeśli wczasy to tylko nad polskim Bałtykiem. I nie ważne, jest że zimno, że wieje, że ryba droga. Jednak tylko nad polskim …
    • Dzień kobiet 2016Dzień kobiet 2016
      Dzień kobiet. Dzień kobiet 2016 to był piękny dzień. Wiadomo, że o kobiety trzeba dbać cały rok. Jednak 8 marca to wyjątkowy dzień i kobietom należy wtedy bardziej okazać jak …

    Do czego i komu służą domy mediowe?

    Domy mediowe są pośrednikami pomiędzy reklamodawcami a mediami. Zajmują się planowaniem i zakupem miejsca na komunikat reklamowy w mediach ? obojętnie czy jest to radio, telewizja, prasa czy Internet. Dom mediowy musi być i strategiem i doradcą. Przede wszystkim ich specjalizacja pozwala na zgromadzenie bardzo szczegółowej i fachowej wiedzy, której nie trzeba gromadzić w dodatkowym dziale w firmie czy zlecać ad hoc dobranym dostawcom. Jako pośrednicy kupujący dla wielu reklamodawców może wykorzystywać efekt skali i wykorzystywać wszelkie możliwe oferowane przez nadawców i wydawców zniżki. Często przedstawiciele działów marketingu z mediów zgłaszają się ze swoimi ofertami bezpośrednio do reklamodawców, ale większość dużych firm korzysta z domów mediowych, które są także gwarantem kompetencji. Wadami współpracy z domami mediowymi może być schematyzm w przygotowywaniu media planów i często nieznajomość rynków lokalnych. Jednak z reguły know how domów mediowych jest wart możliwie szerokiego wykorzystania.

    Comments are closed.