Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Wycieczki na baliWycieczki na bali
      Wakacje idealne. Coraz więcej ludzi rezygnuje z tradycyjnych kierunków wakacyjnych takich jak Egipt czy Tunezja na rzecz tych bardziej odległych, egzotyczniejszych. To dlatego wycieczki na Bali od kilku sezonów sukcesywnie …
    • Typ podróży zwanej ekspedycjąTyp podróży zwanej ekspedycją
      Podróż to przedsięwzięcie, które możemy nazwać również wyprawą. Jest pewien specyficzny rodzaj wyprawy, którą nazywamy ekspedycją. Najczęściej mówimy tutaj o ekspedycji naukowej, której to celem są badania naukowe, wszelkiego rodzaju …

    Do czego i komu służą domy mediowe?

    Domy mediowe są pośrednikami pomiędzy reklamodawcami a mediami. Zajmują się planowaniem i zakupem miejsca na komunikat reklamowy w mediach ? obojętnie czy jest to radio, telewizja, prasa czy Internet. Dom mediowy musi być i strategiem i doradcą. Przede wszystkim ich specjalizacja pozwala na zgromadzenie bardzo szczegółowej i fachowej wiedzy, której nie trzeba gromadzić w dodatkowym dziale w firmie czy zlecać ad hoc dobranym dostawcom. Jako pośrednicy kupujący dla wielu reklamodawców może wykorzystywać efekt skali i wykorzystywać wszelkie możliwe oferowane przez nadawców i wydawców zniżki. Często przedstawiciele działów marketingu z mediów zgłaszają się ze swoimi ofertami bezpośrednio do reklamodawców, ale większość dużych firm korzysta z domów mediowych, które są także gwarantem kompetencji. Wadami współpracy z domami mediowymi może być schematyzm w przygotowywaniu media planów i często nieznajomość rynków lokalnych. Jednak z reguły know how domów mediowych jest wart możliwie szerokiego wykorzystania.

    Comments are closed.