Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Wielu ludziWielu ludzi
      Nie sadze, zeby moi znajomi bardzo chcieli zobaczyc ten caly tlok na ulicach Chin. Przeciez tam zyje tylu ludzi, ze na turystów pewnie miejsca nie ma. Wogóle, przy takiej liczbie …
    • Niezwykłe miasto nad DunajemNiezwykłe miasto nad Dunajem
      Piękne miasta od bardzo dawna przyciągają osoby, które chętne są do tego, by je odwiedzić, zapoznając się przy okazji z ich niezwykłą urodą. Nie ma w tym stanie rzeczy niczego …

    Do czego i komu służą domy mediowe?

    Domy mediowe są pośrednikami pomiędzy reklamodawcami a mediami. Zajmują się planowaniem i zakupem miejsca na komunikat reklamowy w mediach ? obojętnie czy jest to radio, telewizja, prasa czy Internet. Dom mediowy musi być i strategiem i doradcą. Przede wszystkim ich specjalizacja pozwala na zgromadzenie bardzo szczegółowej i fachowej wiedzy, której nie trzeba gromadzić w dodatkowym dziale w firmie czy zlecać ad hoc dobranym dostawcom. Jako pośrednicy kupujący dla wielu reklamodawców może wykorzystywać efekt skali i wykorzystywać wszelkie możliwe oferowane przez nadawców i wydawców zniżki. Często przedstawiciele działów marketingu z mediów zgłaszają się ze swoimi ofertami bezpośrednio do reklamodawców, ale większość dużych firm korzysta z domów mediowych, które są także gwarantem kompetencji. Wadami współpracy z domami mediowymi może być schematyzm w przygotowywaniu media planów i często nieznajomość rynków lokalnych. Jednak z reguły know how domów mediowych jest wart możliwie szerokiego wykorzystania.

    Comments are closed.