Najnowsze komentarze
    Ostatnio dodane
    • Po, co nam ubezpieczenie turystyczne?Po, co nam ubezpieczenie turystyczne?
      Jeśli jesteśmy przyzwyczajeni do wyjazdów w ramach ofert biur podróży, możemy zapominać o tym, że podczas wyjazdów organizowanych przez nas samych, ubezpieczenia musimy wykupić we własnym zakresie. W przypadku wyjazdów …
    • Dostosuj kwaterę do swoich wymagańDostosuj kwaterę do swoich wymagań
      Każdy z nas ma swoje wymagania co do hoteli, mieszkań. Kiedy udajemy się na wakacje, to bez wątpienia chcemy wrócić do domu zadowoleni. Z pewnością jest to czas, kiedy nie …

    Do czego i komu służą domy mediowe?

    Domy mediowe są pośrednikami pomiędzy reklamodawcami a mediami. Zajmują się planowaniem i zakupem miejsca na komunikat reklamowy w mediach ? obojętnie czy jest to radio, telewizja, prasa czy Internet. Dom mediowy musi być i strategiem i doradcą. Przede wszystkim ich specjalizacja pozwala na zgromadzenie bardzo szczegółowej i fachowej wiedzy, której nie trzeba gromadzić w dodatkowym dziale w firmie czy zlecać ad hoc dobranym dostawcom. Jako pośrednicy kupujący dla wielu reklamodawców może wykorzystywać efekt skali i wykorzystywać wszelkie możliwe oferowane przez nadawców i wydawców zniżki. Często przedstawiciele działów marketingu z mediów zgłaszają się ze swoimi ofertami bezpośrednio do reklamodawców, ale większość dużych firm korzysta z domów mediowych, które są także gwarantem kompetencji. Wadami współpracy z domami mediowymi może być schematyzm w przygotowywaniu media planów i często nieznajomość rynków lokalnych. Jednak z reguły know how domów mediowych jest wart możliwie szerokiego wykorzystania.

    Comments are closed.